• Watch Our Very Own HIV Awareness Advertisement Produced By Me And My Team
  • Wednesday, October 31, 2007

    Ku Tak Faham Perangai Lu

    Sorry guys, I wont be blogging in English for this post due to certain things that I wan to express.

    Thousand apologies.....

    This is gona be hard for me... Here goes.


    ~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.

    Kepada anda semua yang faham isi lampiran ini, tolong jangan terjemahkan kepada orang tu kalau berkenalan, kerjasama anda amat dihargai, terima kasih. =)


    Perhatian: Aku bukan melepasi perasaan marah, hanya ingin mengdokumentasi kejadian ini, mungkin bila anda baca akan terasa seakan aku bengang, tapi bukan lah.

    Mungkin bahasa ku cacat... Ini lah bukti kenapa saya dapat 'D' dalam Sijil Penilaian Menengah ku bagi mata pelajaran Bahasa Malaysia. =P

    Oh yea, kalau anda mau menyuarakan sesuatu, sila tulis dalam Bahasa Malaysia/Indonesia, ok? =D

    ~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.

    Lu orang kedua ku kenali di pusat pengajian tinggi.


    Pada pertemuan pertama, ku berpendapat lu seorang yang biasa.

    Tetapi, dunia ni tetap bulat, babi tak akan terbang...


    Perkara yang ku tak jangka berlaku juga.

    Tindakkan lu membingungkan...

    ~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.

    Jujur kata, kadangkalanya ia menakutkan kami semua...

    Mungkin lebih teruk dalam pandangan orang lain, kemungkinan nama lu sudah diibaratkan - keji.

    Lu tau... Ku pernah terfikir nak tanya apa hal yang sebenarnya ingin lu capai?

    Tahukah kesan yang akan cetus apabila lu bersikap demikian?


    Asyik mengacau hampir semua perempuan dalam kumpulan satu & dua...

    Teruk lagi, kumpulan lain pun tak dikecualikan dalam "genggaman" lu.

    Menambah minyak atas api, perempuan yang dikasihi oleh kawan lu(bukan saya ok!) pun ingin lu "rampas".

    Tau nama bunga ini, tau lah siapa perempuan tu! ;)
    Kalau masih tak terfikir, acukan mouse pada gambar
    dan lihat barisan atas itu "start bar".


    Selalu lu katakan "*nama* sangat comel!", tak lama lagi lu akan kata "*nama lain* sangat/lebih comel!"

    Atau "oh! ku suka *nama*!", "ku juga suka *nama lain*!"...

    Ku hampir-hampir alami tekanan jiwa akibat mendengar "deklarasi" lu tiap-tiap hari...

    Begitu tak apa... Lelaki, biasalah.. Tambahan lagi, lu berkenalan/ingin berkenalan orang tersebut, itu put tak kisah, perkara tu biasa.

    Ingin berkenalan?? =P Gurauan aja~ =P

    TAPI!

    Lu melampaui jangkaan manusia! Hingga ke tahap ingin sentuh-sentuh!

    Eh... tunggu jap... Bukan ingin.. Lu AKAN sentuh tak kira dengan satu cara atau lain...

    Biar pun anak Negara Cina, anak Indonesia, anak Malaysia, umur, mempunyai teman lelaki atau tak, reputasi lu sendiri dan PERASAAN orang lain.

    Asalkan perumpuan dan comel dari pandangan lu, sudah pasti diganggu-ganggu...


    Oh yea... Dengan mencabut gambar pelekat teman wanita lu dari belakang telefon tak semestinya boleh "wujudkan peluang" untuk lu.

    Malah, ia menunjukkan udang di sebalik batu - kedinginan hati lu...


    Patutlah ku mendapat tahu E****a dan J****a sudah takut "trauma" terhadap lu...

    Tak terasa mereka tidak ingin berbicara dengan lu lagi?


    ~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.~-.

    Walaupun pasangan lu di tanah yang berjauhan, apakah reaksi dia kalau mendapat tahu semua ni?

    Ngerinya bila ku fikirkan...

    Aduh! Dia melayani lu seakan raja lah! Lihatlah bagaimana niat baiknya dibalas...


    Lu masih bertuah kerana belum ditampar oleh sesiapa pun...

    Bilakah lu akan sedar oh kawan ku!!!

    4 comments:

    Anonymous said...

    AKU rasa I tau lu tgh ckp ttg siapa.
    Nehhh~ itu itu org yg dtg dr ngr lain, kan?

    Dr ngr Utara tuuuu~
    right right right?

    haha, bijaknyer Clo.

    XD

    Andrew C. said...

    Ya allah... klo terasa juga...

    Andrew C. said...

    XD

    clo said...

    eh eh eh... i mana ada terasa?

    I hanya cakap yg i think i tau sape tu.